Office 365’e kayıt olmadan önce bir DEU eposta adresiniz olmalı. Bu eposta adresi öğrenciler için isim.soyisim@ogr.deu.edu.tr şeklinde, personel ve akademisyenler için isim.soyisim@deu.edu.tr şeklindedir. Bu şekilde eposta adresiniz var ise https://www.microsoft.com/tr-tr/education/products/office adresinden kayıt olabilirsiniz. Kayıt aşamasında DEU eposta adresinize doğrulama kodu geleceği için epostalarınızı kontrol etmeniz gerekiyor.
ogrencinumarasi@ogr.deu.edu.tr bir eposta adresi değildir. Eğer DEU eposta adresiniz yoksa veya var olduğu halde http://webmail7.deu.edu.tr adresinden postanıza giremiyorsanız http://debishs.deu.edu.tr adresinden sorununuzu çözebilirsiniz. Not: Öğrenci eposta adresinizin uzantısı @ogr.deu.edu.tr dir. Sıkça yapılan bir hata ogr yerine org yazılmasıdır.
Doğrulama kodunuz DEU eposta adresinize gelecek. Epostalarınızı http://webmail7.deu.edu.tr adresindeki webmail arayüzüne giriş yaparak kontrol edebilirsiniz. Doğrulama kodununun gelmesi bazen gecikebilir. eğer 1 saat kadar geçtiği halde gelmediyse admin@deu.edu.tr adresine kendi DEU eposta adresinizden eposta atarsanız hesabınızı oluşturup bilgileri size eposta olarak göndereceğiz.
Lisans atamanız yapılmamıştır. 1 gün sonra lisans atamanız hala yapılmamış ise, kendi DEU posta adresinizden admin@deu.edu.tr adresine bu durumu bildiren bir eposta gönderirseniz sorununuzu kısa sürede çözebiliriz.
Evet, Office 365 hesabınız ile bilgisayar, telefon, tabletinize yüklediğiniz Office programlarını istediğiniz yerde kullanabilirsiniz. (kendi hesabınız ile 5 ayrı cihaza yükleme yapabilirsiniz)
Eğer Office 365e kaydolduktan sonra Cep telefonu veya başka bir mail adresinizi kaydetmediyseniz kendiniz parolanızı sıfırlayamazsınız. Kendi DEU posta adresinizden admin@deu.edu.tr adresine bu talebinizi iletirseniz kısa sürede yeni şifrenizi eposta olarak gönderebiliriz.
İsim düzeltme talebinizi kendi DEU posta adresinizden admin@deu.edu.tr adresine eposta ile bildirirseniz kısa sürede düzeltme yapabiliriz.
Bu sorun eski işletim sistemlerinde ve bazı browserlarda karşınıza çıkabilir. Windows 7 veya daha eski bir sistemde sorun yaşabilirsiniz. Şu önerilermizi gözden geçirebilirsiniz:
Bilgisayarınızın tarihi, saati ve zaman diliminin doğru olduğundan emin olun.
Web üzerinden kullanmak yerine Teams uygulamasını bilgisayarınıza kurup deneyin.
Windows 7 kullanıyorsanız bilgisayarınızı Windows 10’a a yükseltin.
Akıllı telefon veya tabletiniz varsa Teams uygulamasını indirip oradan giriş yapmayı deneyin.
Bilgisayarınızdaki işletim sistemi ile ilgili olabilir. Windows 10 ve Microsoft Edge browser ile deneyin
Microsoft Teams uygulamasını bilgisayarına indirip uygulama içinden deneyin
Bilgisayarınızdaki veya bağlı olduğunuz ağdaki güvenlik duvarı engelliyor olabilir.
Bilgisayarınızın tarihi, saati ve zaman dilimi yanlış olabilir.
Oluşturduğunuz sınıfa alternatif başka sınıf oluşturup orada deneyin.
Hesabınızda bir sorun olup olmadığını anlamak için başka bir cihaz (bilgisayar, tablet veya telefon) ile deneyin.
Yukarıdaki öneriler faydalı olmadıysa bir gün kadar beklemeniz gerekebilir.
Normal bir şekilde “Şimdi toplantı yap” seçeneği ile bir toplantı başlatırsanız, toplantı izinlerini düzenleyemezsiniz. Bunun yerine Teams’te sol taraftaki sekmelerden “Takvim“e girin, (eğer takvim sekmeniz bulunmuyorsa admin@deu.edu.tr adresine mail atınız, e-mailiniz kullanılarak takvim aktive edilecektir). Takvim ekranında “Yeni toplantı” butonuna basın. Toplantıya bir isim verin ve ilgili kanalı seçin ve Gönder butonuna basın. Sonra takvimde toplantınız belirince üzerine tıklayın. Toplantı detay sayfası açılınca “Toplantı Seçenekleri“ne tıklayın. Yeni bir pencerede açılan sayfada, kimler sunabilir kısmını Yalnızca Ben olarak seçip kaydet butonuna basın.
Bu işlemlerden sonra toplantınızda tüm yetkiler size geçmiş olacaktır. (Video için tıklayın)
NOT: admin@deu.edu.tr adresine yazacağınız epostaları lütfen DEU epostanızdan gönderiniz. Hotmail, GMail vb adreslerden gelen talepler güvenliğiniz için kabul edilmemektedir.