Office 365’e kayıt olmadan önce bir DEU eposta adresiniz olmalı. Bu eposta adresi öğrenciler için isim.soyisim@ogr.deu.edu.tr şeklinde, personel için isim.soyisim@deu.edu.tr şeklindedir. Bu şekilde eposta adresiniz var ise bu adresten kayıt olabilirsiniz. Kayıt aşamasında DEU eposta adresinize doğrulama kodu geleceği için epostalarınızı kontrol etmeniz gerekiyor.
Öncelikle ogrencinumarasi@ogr.deu.edu.tr bir eposta adresi değildir. Eğer DEU eposta adresiniz yoksa veya var olduğu halde webmail sayfamızdan postanıza giremiyorsanız DEBIS Hesap Sistemi sayfamızdan sorununuzu çözebilirsiniz. Not: Öğrenci eposta adresinizin uzantısı @ogr.deu.edu.tr dir. Sıkça yapılan bir hata ogr yerine org yazılmasıdır.
Doğrulama kodunuz DEU eposta adresinize gelecek. Epostalarınızı webmail arayüzüne giriş yaparak kontrol edebilirsiniz. Doğrulama kodununun gelmesi bazen gecikebilir.
Lisans atamanız yapılmamıştır. 1 gün sonra lisans atamanız hala yapılmamış ise lisans atamasının düzeltilmesi için durumu sistem yöneticilerimize:
– DEÜ personeli iseniz, destek.deu.edu.tr sistemi üzerinden (Office365 kategorisini seçerek),
– DEÜ öğrencisi iseniz, DEÜ öğrenci posta adresinizden admin@deu.edu.tr adresine e-posta yolu ile
bildirebilirsiniz.
Evet, Office 365 hesabınız ile bilgisayar, telefon, tabletinize yüklediğiniz Office programlarını istediğiniz yerde kullanabilirsiniz. (kendi hesabınız ile 5 ayrı cihaza yükleme yapabilirsiniz)
Eğer Office 365e kaydolduktan sonra cep telefonu veya başka bir mail adresinizi kaydetmediyseniz kendiniz parolanızı sıfırlayamazsınız. Şifrenizin sıfırlanması talebini sistem yöneticilerimize:
– DEÜ personeli iseniz, destek.deu.edu.tr sistemi üzerinden (Office365 kategorisini seçerek),
– DEÜ öğrencisi iseniz, DEÜ öğrenci posta adresinizden admin@deu.edu.tr adresine e-posta yolu ile
bildirebilirsiniz.
İsim düzeltme talebinizi sistem yöneticilerimize:
– DEÜ personeli iseniz, destek.deu.edu.tr sistemi üzerinden (Office365 kategorisini seçerek),
– DEÜ öğrencisi iseniz, DEÜ öğrenci posta adresinizden admin@deu.edu.tr adresine e-posta yolu ile
bildirebilirsiniz.
Bu sorun eski işletim sistemlerinde ve bazı browserlarda karşınıza çıkabilir. Windows 7 veya daha eski bir sistemde sorun yaşabilirsiniz. Şu önerilermizi gözden geçirin:
-Bilgisayarınızın tarihi, saati ve zaman diliminin doğru olduğundan emin olun.
-Web üzerinden kullanmak yerine Teams uygulamasını bilgisayarınıza kurup deneyin.
-Windows 7 kullanıyorsanız bilgisayarınızı Windows 10’a a yükseltin.
-Akıllı telefon veya tabletiniz varsa Teams uygulamasını indirip oradan giriş yapmayı deneyin.
-Bilgisayarınızdaki işletim sistemi ile ilgili olabilir. Windows 10 ve Microsoft Edge browser ile deneyin
-Microsoft Teams uygulamasını bilgisayarına indirip uygulama içinden deneyin
-Bilgisayarınızdaki veya bağlı olduğunuz ağdaki güvenlik duvarı engelliyor olabilir.
-Bilgisayarınızın tarihi, saati ve zaman dilimi yanlış olabilir.
-Oluşturduğunuz sınıfa alternatif başka sınıf oluşturup orada deneyin.
-Hesabınızda bir sorun olup olmadığını anlamak için başka bir cihaz (bilgisayar, tablet veya telefon) ile deneyin.
Yukarıdaki öneriler faydalı olmadıysa bir gün kadar beklemeniz gerekebilir.
Normal bir şekilde “Şimdi toplantı yap” seçeneği ile bir toplantı başlatırsanız, toplantı izinlerini düzenleyemezsiniz. Bunun yerine Teams’te sol taraftaki sekmelerden “Takvim“e girin. Takvim ekranında “Yeni toplantı” butonuna basın. Toplantıya bir isim verin ve ilgili kanalı seçin ve Gönder butonuna basın. Sonra takvimde toplantınız belirince üzerine tıklayın. Toplantı detay sayfası açılınca “Toplantı Seçenekleri“ne tıklayın. Yeni bir pencerede açılan sayfada, kimler sunabilir kısmını Yalnızca Ben olarak seçip kaydet butonuna basın. Bu işlemlerden sonra toplantınızda tüm yetkiler size geçmiş olacaktır. (Video için tıklayın)
Bu sayfada cevabını bulamadığınız bir Office 365 sorununuz varsa
– DEÜ personeli iseniz, destek.deu.edu.tr sistemi üzerinden (Office365 kategorisini seçerek),
– DEÜ öğrencisi iseniz, DEÜ öğrenci posta adresinizden admin@deu.edu.tr adresine e-posta yolu ile
bildirebilirsiniz.